toprakbilgi.com

Gönderen Konu: Erkunt karla mücadele  (Okunma sayısı 1776 defa)

Çevrimdışı GENÇ EYMIRLİ

Erkunt karla mücadele
« : Aralık 26, 2018, 18:20:51 »
merhaba arkadaşlar dün gece den sabaha kadar 30/40 cm kar yağdı, bizimde bok römork û dolunca nasıl dökeriz derdi başladı, önce siyirgi ile açtım, videonun başladığı yeri açmak için bayağı uğraştım,



Resmin Orjinal Boyutu Icin Tiklayiniz
Resmin Orjinal Boyutu Icin Tiklayiniz

SM-C7000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Göktürk

Ynt: Erkunt karla mücadele
« Yanıtla #1 : Aralık 26, 2018, 20:48:09 »
Traktörün bayrakları da çok güzelmiş.

Çevrimdışı Demir

Ynt: Erkunt karla mücadele
« Yanıtla #2 : Aralık 26, 2018, 21:03:38 »
Baya iyi kar yağmış. :) Erkuntun lastikler biraz erimiş gibi sanki.

Çevrimdışı GENÇ EYMIRLİ

Ynt: Erkunt karla mücadele
« Yanıtla #3 : Aralık 26, 2018, 21:29:27 »
Baya iyi kar yağmış. :) Erkuntun lastikler biraz erimiş gibi sanki.
normal 30 cm rahat var görüldüğü gibi yiginti yerler 1 metre rahat var asagilar biraz daha fazla ali, erkunt 3000 saatte yanasti onler yari

Çevrimdışı Demir

Ynt: Erkunt karla mücadele
« Yanıtla #4 : Aralık 26, 2018, 21:35:06 »
normal 30 cm rahat var görüldüğü gibi yiginti yerler 1 metre rahat var asagilar biraz daha fazla ali, erkunt 3000 saatte yanasti onler yari

Aldığında kaç saatteydi abi? Yılda kaç saat yapıyorsun?

Çevrimdışı GENÇ EYMIRLİ

Ynt: Erkunt karla mücadele
« Yanıtla #5 : Aralık 26, 2018, 21:48:55 »
Aldığında kaç saatteydi abi? Yılda kaç saat yapıyorsun?
şuan 2600 küsurde aldığımda 1670 saatteydi, 2017 şubatta almıştım senede 500 saatte yakın çalışmış 200 dekarla,

SM-C7000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Demir

Ynt: Erkunt karla mücadele
« Yanıtla #6 : Aralık 26, 2018, 23:46:18 »
Kuru tarım mi abi sizin? Bende 200 dekar olsaydı yıllık çalışma saatim en az 1500 dü.  80 dekar yer var, diğer işler de dahil şu an yılda 640 saat yapıyorum.

GM 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı sadesoda

Ynt: Erkunt karla mücadele
« Yanıtla #7 : Aralık 27, 2018, 22:32:16 »
Kuru tarım mi abi sizin? Bende 200 dekar olsaydı yıllık çalışma saatim en az 1500 dü.  80 dekar yer var, diğer işler de dahil şu an yılda 640 saat yapıyorum.

GM 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ahhh bi 200 dekar daha sulu olsaydı. Simdi passati yenilemistim ÖTV indiriminden


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Çevrimdışı GENÇ EYMIRLİ

Ynt: Erkunt karla mücadele
« Yanıtla #8 : Aralık 27, 2018, 23:39:11 »
Kuru tarım mi abi sizin? Bende 200 dekar olsaydı yıllık çalışma saatim en az 1500 dü.  80 dekar yer var, diğer işler de dahil şu an yılda 640 saat yapıyorum.

GM 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


1 dekar bile sulu yok

Çevrimdışı GENÇ EYMIRLİ

Ynt: Erkunt karla mücadele
« Yanıtla #9 : Aralık 27, 2018, 23:44:47 »
Ahhh bi 200 dekar daha sulu olsaydı. Simdi passati yenilemistim ÖTV indiriminden


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
sulu tarım getirisi goturusu ne hiç bilmiyorum sadece kulaktan duyma bilgiler, vaziyet çok şahane gibi görünüyo, hoş... bizim bura sulu tarım olsada fazla verim yapmaz gibi

Çevrimdışı sadesoda

Ynt: Erkunt karla mücadele
« Yanıtla #10 : Aralık 28, 2018, 00:43:57 »
sulu tarım getirisi goturusu ne hiç bilmiyorum sadece kulaktan duyma bilgiler, vaziyet çok şahane gibi görünüyo, hoş... bizim bura sulu tarım olsada fazla verim yapmaz gibi
Aluvyon ova ve Akdeniz ikliminde  3 dekar kuru 1 dekar sulu gibi dusunmek lazım diyorum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Çevrimdışı Demir

Ynt: Erkunt karla mücadele
« Yanıtla #11 : Aralık 28, 2018, 11:22:52 »
Bende 200 dekar sulu arazimin olmasını isterdim. Sanırım şu an istediğim arabaya biniyor olabilirsin. :)

GM 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Umut

Ynt: Erkunt karla mücadele
« Yanıtla #12 : Aralık 29, 2018, 13:10:21 »
Kolay gelsin abi
Bizde 40 cm kar var şimdi
70 lüks nasıl sence memnun musun
80 lüks bana çok hantal gelmişti 90e ye alıştığımız  için heralde
Çiftte yakıtı nasıl ayrıca

Çevrimdışı GENÇ EYMIRLİ

Ynt: Erkunt karla mücadele
« Yanıtla #13 : Aralık 30, 2018, 19:32:52 »
Kolay gelsin abi
Bizde 40 cm kar var şimdi
70 lüks nasıl sence memnun musun
80 lüks bana çok hantal gelmişti 90e ye alıştığımız  için heralde
Çiftte yakıtı nasıl ayrıca
eyvallah umut
traktörden ne istediginebagli umut benim işlerime çok rahatlıkla yettiği için ben memnunum , elektirik arıza dan başka bi sorun çıkarmadı oda ufak  tefek,
hantalliga gelince hiç e serisi kullanmadım, e ler bunlardan kıvrak herkesboyle diyor ama Lux ler tonaj olarak ağır bunun bununbiraz eksisi olur, 
çift te ise 4lu 12 no ile tarla 3 den aşağı düşmuyo, yol 1 yol 1.5 bu viteslerle 2 litre yi görmüyor 1.7 gibi