toprakbilgi.com

Beğenileri gör

Verilen/alınan beğenileri gör


İletileriniz beğenildi

Sayfa: [1] 2 3 4
İleti bilgisi Beğeni sayısı
Ynt: Kabinsiz traktörlerde soğuk havalarda çözümler Kabinsiz motora binmeye tövbe ettim
Aralık 18, 2016, 21:34:38
1
Ynt: Zeytinlikte işler güçler Kolay gelsin fatih abi maşallah td kendinden büyük pulluğu çekiyor
Aralık 29, 2016, 20:42:52
1
Tırtıkale ve macar fiğ ekimi (GENÇ EYMIRLİ) Merhaba arkadaşlar macar fiğ ve tırtıkale ekimlerinden kareler. Yine fazla fotoğraf yok. Fiatcı mehmet abi iyi anlaştığım bi komşum bi telefonum la her işime geliyo yaklaşık 3-4 senedir beraber bu şekilde devam ediyoruz fordcu ali abi ise dünürümüz onlada aynı şekilde devam ediyoruz Ekim işinde genelde bu ekip. Üçümüz ün toplamı. 400 dekar civarı ben hep ekimde idim Ford merdane fiatta tohumu taşıdı.inşallah hayırlı bir sene olur
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1615331842100293&id=100008704775677
Burda macar fiğ ekiyorum peşimden merdane çekiyor ali abimiz😁bura bizim tarla

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1616533448646799&id=100008704775677
Burada fiatcı mehmet abi nin tırtıkale ekiyoruz
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1616903901943087&id=100008704775677
Burada fordcu ali abinin yine tırtıkale ekiyoruz
 Önizleme
 

 

 

 


Aralık 29, 2016, 21:08:58
1
Ynt: Tırtıkale ve macar fiğ ekimi (GENÇ EYMIRLİ) Sağolasın.  Benim 100 dekar tırtıkale 90 dekar macar var 10-15 dekar da herg var  gerisi onların.ben hep kendime ekiyorum zaten hayvanlara ancak yetiyor
Aralık 29, 2016, 21:27:43
1
Yeni aldığım tarla İyi akşamlar arkadaşlar bu tarla nın tamamı 52.200 metre kare yarısı bizim yarısı amcamların, onların hissesini de aldım ve ortadaki sınırı kaldırdım video da belli olmuyor fotoğrafda  daha beceremiyoz.bu tarlaya da macar fiğ ektim yarısı na

MF 266 G anız bozumu:

Aralık 29, 2016, 21:36:03
1
Ynt: Td75d'nin karla mücadelesi
Bu patinaj işleri çok tecrübe gerektiren şeyler
Yüksek viteste de yemez alçak vitesde de 240la kumda çok cefa çektim td yi alınca rahat ettim valla geri geri bile çıkıyo
Evet fatih abi tamamen tecrübe işi. Ben olsam dediğim gibi yapardım o muhtemelen 2 nin 3 veya 4 üyle vurdu seri bir veya ikiyle vursaydı farklı olurdu. Dün boş motor la bende çıkamadım iki ile vurursam tabanda kalıyor 3.5 la çıkmasada baya ilerliyor du

Aralık 29, 2016, 21:43:31
1
Ynt: Tırtıkale ve macar fiğ ekimi (GENÇ EYMIRLİ)
Sen sanırım telefondan giriyorsun, normal bilgisayardan girersen oradaki linki koyarsan oluyor. Dizüstü falan. Facebook'tan bir ayara gerek yok yani :) Dur göstereyim :D


Eyvallah gürsel abi evet ben tel ile giriyorum 😂idare edin işte gürsel abi 😂

Aralık 29, 2016, 22:46:17
1
Ynt: Yeni aldığım tarla Sağolasın fatih abi aslında elim değmedi pulluk bıçaklarının ucu biraz kör bazı yerlerde geçmiyor oralara geçsin diye diktim. Pulluktan biraz şüpheleniyorum birde yeni bıçaklarla deneyeceğim olmasa değiştireceğim
Aralık 29, 2016, 22:51:41
1
Ynt: Kartal Almak İstiyorum, Desteğinizi Bekliyorum. Abi bütçe ni bilmiyorum ama megane 1 siteyşin lar da var
Aralık 30, 2016, 18:31:41
1
Ynt: Bölgemizde hava durumu Bizim köyde 60 cm e yakın kar var.garajında önünde çatıdan kayan kar 1.5 metreye yakın
Aralık 30, 2016, 19:54:30
1
Ynt: İneğin Yatağı Bizim fıstıklar beton da yatıyor
Aralık 30, 2016, 20:03:23
1
Ynt: İneğin Yatağı
Beton da oluyor ama sanırım betonu iyi düzlemek lazım.
beton düz, ayakları kaymayacak şekilde hafif tırtıklı yaptık,üstüne de fıstıkların kendileri sadırını yaptı,biz daha kauçuğa geçemedik,kara düzene devam

Aralık 30, 2016, 20:28:03
1
Ynt: Anıza pulluk öncesi işleme için hangi ekipman daha uygundur? Bence çizel veya patlatma. Ne kadar derin çekerseniz o kadar iyi olur, hem su tutma kapasitesi artar hemde ayçiçeği kökleri daha derine rahat bir şekilde iner.pulluk sürümünüde derin yaparsan ot sorunu fazla olmaz
Ocak 01, 2017, 23:31:54
1
Ynt: 266 G yeni lastikleri Lassa tr70
16.9 30 arkalar
7.50 16 önler
2650 tl

Ocak 02, 2017, 18:06:19
2
Kar...... İyi aksamlar arkadaşlar. Köyden kar manzaraları yaklaşık 60 cm
Resmin Orjinal Boyutu Icin Tiklayiniz
Resmin Orjinal Boyutu Icin Tiklayiniz

Direksiyon da eşşek varsa,kaputun altında kaç beygir olduğu pek de önemli değil


Ocak 04, 2017, 22:54:58
1
Ynt: Kar......
Resmin Orjinal Boyutu Icin Tiklayiniz
Resmin Orjinal Boyutu Icin Tiklayiniz
Resmin Orjinal Boyutu Icin Tiklayiniz
Resmin Orjinal Boyutu Icin Tiklayiniz
Bu sene kar güzel yağdı


Direksiyon da eşşek varsa,kaputun altında kaç beygir olduğu pek de önemli değil


Ocak 05, 2017, 10:46:47
1
Ynt: Yeni aldığım tarla
Hayırlı olsun bende 3 dönüm yer alcam sınırımdan ziraat bankası tarla birleştirme kredisi ile pazartesi belli olcak ben 7 bine anlaştım dönümü 1000 m2

SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Eyvallah cemal usta senin tarlada hayırlı olsun burda şuan en babası beş bin tl

Ocak 14, 2017, 21:37:53
1
Yeni traktörüm Erkunt nimet 70 lüx İyi aksamlar arkadaşlar traktör ü değiştirdim yaklaşık bir ay oldu.2012 model 1700 saatte nimet lüx aldım. Allah ım utandırmasın inşallah

Direksiyon da eşşek varsa,kaputun altında kaç beygir olduğu pek de önemli değil


Şubat 08, 2017, 22:38:57
2
Ynt: Yeni traktörüm Erkunt nimet 70 lüx
Hayırlı olsun güle güle kullanın Allah kaza bela vermesin...
Teşekkürler anıl Allah razı olsun
Hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanın ☺teşekkür ederim berat Allah razı olsun
Hayırlı olsun güle güle kullan Elvan :) Yeni tarla yeni traktör, yeni yılda daha da güzel yenilikler senin olur inşallah :)
Teşekkür ederim gürsel abi. Yeni tarla yeni traktör, bu değirmenin suyu pek iyi yerden gelmiyor 😀😀inşallah Allahım işlerimizi rast götürür.



Şubat 13, 2017, 19:46:47
1
Ynt: Asılsız Sebze-Meyve Haberlerine Tepki Mitingi Helal olsun kardeşim. Ne yazık ki birlik olamıyoruz ah bir olsakkk
Şubat 13, 2017, 19:56:21
1