toprakbilgi.com

Gönderen Konu: 29 Mart 2017 Ryegrass Otu Biçimi  (Okunma sayısı 6550 defa)


Çevrimdışı nailyetek

Ynt: 29.03.2017 regrass bicim
« Yanıtla #1 : Mart 29, 2017, 21:24:30 »
Bereketli olsun, sanki biraz erken biçmişsin gibi, face de gördüklerim çok fena büyümüş.

Çevrimdışı Emre

Ynt: 29.03.2017 regrass bicim
« Yanıtla #2 : Mart 29, 2017, 21:27:29 »
Nail abi yatmaya başlayınca büyümez diye düşündüm biçtim birdaha ki sefere daha geç bicicem

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı KüreLee

Ynt: 29.03.2017 regrass bicim
« Yanıtla #3 : Mart 29, 2017, 22:11:14 »
Bereketli olsun @Emre kardeşim. Maşallah. Zıpkalı ile biçen var mı bunu sizin oralarda?

Çevrimdışı Emre

Ynt: 29.03.2017 regrass bicim
« Yanıtla #4 : Mart 29, 2017, 22:15:33 »
Bereketli olsun @Emre kardeşim. Maşallah. Zıpkalı ile biçen var mı bunu sizin oralarda?
Eyvallah sağolasin bizim taraflarda zipkali makine pek kullanılmıyor bizim oralarda en çok kullanılan makine tambur ve sıkmalı biçim makinesi

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı DeHLiZ

Ynt: 29.03.2017 regrass bicim
« Yanıtla #5 : Mart 29, 2017, 22:46:32 »
Bereketli olsun.

Çevrimdışı Emre

Ynt: 29.03.2017 regrass bicim
« Yanıtla #6 : Mart 29, 2017, 22:48:40 »
Bereketli olsun.
Teşekkürler sağolun

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı sadesoda

Ynt: 29.03.2017 regrass bicim
« Yanıtla #7 : Mart 29, 2017, 22:59:47 »
Ooooo bereketli olsun . Biçim boyu güzel olmuş .  Bundan sonra 1 biçim daha alınır havaya bağlı olarak.

Dekara kaç balya çıkacak merak ediyorum

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Emre

Ynt: 29.03.2017 regrass bicim
« Yanıtla #8 : Mart 29, 2017, 23:03:15 »
Ooooo bereketli olsun . Biçim boyu güzel olmuş .  Bundan sonra 1 biçim daha alınır havaya bağlı olarak.

Dekara kaç balya çıkacak merak ediyorum

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sağolasin adaşım biçim boyu dahada fazla olabilirdi edirne bölgesi salı gününe kadar yağış göstermiyor belki balya bağlarım diye erken biçtim kısmet artık kurursa sonucu göreceğiz hep birlikte 

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı sadesoda

Ynt: 29 Mart 2017 Ryegrass Otu Biçimi
« Yanıtla #9 : Mart 29, 2017, 23:09:36 »
Valla hocam bu şey kurumuyor. Çevir çevir kebap oldu alttan nem alıyor . Namlunun altından serinden büyüyor namussuz. Sikmali ile bicseniz hızlandırdı belki kuruma

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Emre

Ynt: 29 Mart 2017 Ryegrass Otu Biçimi
« Yanıtla #10 : Mart 29, 2017, 23:11:10 »
Valla hocam bu şey kurumuyor. Çevir çevir kebap oldu alttan nem alıyor . Namlunun altından serinden büyüyor namussuz. Sikmali ile bicseniz hızlandırdı belki kuruma

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Benimde korkum zor kuruması

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı sebazios

Ynt: 29.03.2017 regrass bicim
« Yanıtla #11 : Mart 29, 2017, 23:12:15 »
Sağolasin adaşım biçim boyu dahada fazla olabilirdi edirne bölgesi salı gününe kadar yağış göstermiyor belki balya bağlarım diye erken biçtim kısmet artık kurursa sonucu göreceğiz hep birlikte 

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Emre kolay gelsin. Bu sıralar nereye dönsem 398 çıkıyor karşıma. Hayır olsun :)

Bir de meteoroloji bir sonraki cuma/perşembe günü İçin yağış gösterdi bizim bölgeye. Umarım kurur o zamana. Hazırlıklı olmak lazım.


Çevrimdışı Emre

Ynt: 29 Mart 2017 Ryegrass Otu Biçimi
« Yanıtla #12 : Mart 29, 2017, 23:16:24 »
Sağolasin yılmaz hocam kısmet artık kurursa balya kurumaz sa yeşil yediririm bir araba doldurdum akşam üstü birazdan hayvanların nasıl yediğini hep birlikte göreceğiz

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Emre

Ynt: 29 Mart 2017 Ryegrass Otu Biçimi
« Yanıtla #13 : Mart 29, 2017, 23:19:37 »
Emre kolay gelsin. Bu sıralar nereye dönsem 398 çıkıyor karşıma. Hayır olsun :)

Bir de meteoroloji bir sonraki cuma/perşembe günü İçin yağış gösterdi bizim bölgeye. Umarım kurur o zamana. Hazırlıklı olmak lazım.
398 benim emektarim saat sildi üzerine 5000 saatte rektefe olmadı daha 😊 çok cefakar motor bea 😀😀

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı sadesoda

Ynt: 29 Mart 2017 Ryegrass Otu Biçimi
« Yanıtla #14 : Mart 29, 2017, 23:25:04 »
Sağolasin yılmaz hocam kısmet artık kurursa balya kurumaz sa yeşil yediririm bir araba doldurdum akşam üstü birazdan hayvanların nasıl yediğini hep birlikte göreceğiz

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hayvanlar nedir büyükbaş mı küçük basmi ?

Büyük bassa kurabiye gibi yiyorlar yaş da kuruda gönlün ferah olsun

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Emre

Ynt: 29 Mart 2017 Ryegrass Otu Biçimi
« Yanıtla #15 : Mart 29, 2017, 23:27:38 »
Hayvanlar nedir büyükbaş mı küçük basmi ?

Büyük bassa kurabiye gibi yiyorlar yaş da kuruda gönlün ferah olsun

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Büyükbaş havvanlar

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı sadesoda

Ynt: 29 Mart 2017 Ryegrass Otu Biçimi
« Yanıtla #16 : Mart 29, 2017, 23:29:53 »
Büyükbaş havvanlar

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Renk değiştirir otlagina çıkınca bizim ineklerin . Paketlerini duvelere verdik hiç birşey artmadi. Bı slajini yapmadık onuda merak ediyorum

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Emre

Ynt: 29 Mart 2017 Ryegrass Otu Biçimi
« Yanıtla #17 : Mart 29, 2017, 23:34:18 »
Renk değiştirir otlagina çıkınca bizim ineklerin . Paketlerini duvelere verdik hiç birşey artmadi. Bı slajini yapmadık onuda merak ediyorum

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Busene ben yeniyim hocam sizin tecrubelerinizi takip ederek yapmaya çalışıyorum

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı sadesoda

Ynt: 29 Mart 2017 Ryegrass Otu Biçimi
« Yanıtla #18 : Mart 29, 2017, 23:58:51 »
Busene ben yeniyim hocam sizin tecrubelerinizi takip ederek yapmaya çalışıyorum

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Estağfurullah hocam sizin yaptığınız yanında bizimkiler hiç . Bizim kı sonradan çiftçilik deneye deneye öğreniyoruz

Çevrimdışı Demir

Ynt: 29 Mart 2017 Ryegrass Otu Biçimi
« Yanıtla #19 : Mart 30, 2017, 00:27:02 »
Bereketli olsun kaç balya çıkacağını öğrenmek için dört gözle bekliyorum. :)

Çevrimdışı Emre

Ynt: 29 Mart 2017 Ryegrass Otu Biçimi
« Yanıtla #20 : Mart 30, 2017, 00:29:22 »
Estağfurullah hocam sizin yaptığınız yanında bizimkiler hiç . Bizim kı sonradan çiftçilik deneye deneye öğreniyoruz
Hepimizin bilmediği birşeyler vardır adaşım bir birimize sora sora öğreniyoruz TOPRAK BİLGİ sayesinde

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Emre

Ynt: 29 Mart 2017 Ryegrass Otu Biçimi
« Yanıtla #21 : Mart 30, 2017, 00:32:19 »
Bereketli olsun kaç balya çıkacağını öğrenmek için dört gözle bekliyorum. :)
Bende senin gibi merak ediyorum hava durumuna göre hareket edeceğim yağış durumuna göre yeşilden yedirebilirim

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı sadesoda

Ynt: 29 Mart 2017 Ryegrass Otu Biçimi
« Yanıtla #22 : Mart 30, 2017, 00:42:18 »
Bende senin gibi merak ediyorum hava durumuna göre hareket edeceğim yağış durumuna göre yeşilden yedirebilirim

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam en kotu inuklant ile rulo balya yapın slaj  olarak verin . Şu aşamada bile olur aslında belli bir nem oranı vardi ona denk geldimi yeşil paket yani strecli istif yaparsiniz. Ne yer sorunu olur ne tüketme

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Emre

Ynt: 29 Mart 2017 Ryegrass Otu Biçimi
« Yanıtla #23 : Mart 30, 2017, 00:47:38 »
Hocam en kotu inuklant ile rulo balya yapın slaj  olarak verin . Şu aşamada bile olur aslında belli bir nem oranı vardi ona denk geldimi yeşil paket yani strecli istif yaparsiniz. Ne yer sorunu olur ne tüketme

GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bizim bölge o tür mekanizasyonun bir hayli gerisinde daha çift sıralı silaj makinesini yeni yeni kullanmaya başladık kendi yürür makineler daha yeni yeni alınmaya başlandı biz ancak ya kuru balya yaparız yada yeşil yediririz 

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı Emre